Hírnevének növelése: Tippek és trükkök

Meg akarja tanulni, hogyan kezelje vállalkozása hírnevét? Ha igen, akkor ki akar terjeszteni új ügyfelekre. Ezek a javaslatok nagyszerű helyet biztosítanak a hírnevének növeléséhez.

Legyen átlátszó. Egyes vállalatokat azzal vádoltak, hogy panaszokat távolítottak el weboldalukról. Ne légy olyan, mint ők. Ehelyett gyorsan válaszoljon a panaszokra, és a webhelyén közölje, hogyan orvosolja a panaszt. Miután a panasz megoldódott, kérje meg ügyfelét, hogy tegye közzé webhelyén, hogy a probléma megoldódott és mennyi ideig tartott a panasz megoldása.

Próbáljon meg olyan társadalmi hálózatot használni, mint a LinkedIn, hogy segítsen hírnevének kezelésében. Ez a közösségi hálózat valamivel magasabb rangú lehet, mint néhány más. A B2B vállalatok számára is fontos eszköz. Sokan ugyanis szeretnek a LinkedIn-en keresni szakmai szolgáltatásokat a keresők helyett.

Moderálási irányelvek közzététele az egyes webhelyeken és a közösségi oldalakon. Irányelvek közzétételével a látogatók tudni fogják, hogy mi és mi nem elfogadható válasz az Ön weboldalán és a közösségi oldalakon. Ha valaki olyasmit tesz közzé, amely nem felel meg az irányelveknek, távolítsa el a bejegyzést, és magyarázza el, miért távolították el a bejegyzést.

Hálásnak lenni. Ha valaki jó véleményt ír a cégéről, küldjön neki személyes üzenetet, és köszönje meg visszajelzését. Ha lehetséges, küldje el vásárlójának egy kupont egy bizonyos százalékos kedvezményért a következő vásárlás alkalmából köszönetképpen. Ha ez nem lehetséges, őszintén köszönöm nekik a visszajelzéseket.

A blogok csodálatos módszerek az online jelenlét megerősítésére és a vállalat hírnevének növelésére. Foglalkozzon vendég bloggerekkel az iparágban, adjon tippeket a termékek használatára és egyéb információkat, amelyek segítenek az ügyfeleknek. Az egyik legjobb stratégia az, ha más vállalkozásokat is bemutat, amelyek bókolják az Ön termékeit és szolgáltatásait.

Legyen profi, ha közösségi oldalakon posztol. Kerülje az internetes szakzsargon és szleng, például LOL, YW vagy TY használatát. Legyen mindig profi. Válaszoljon a megjegyzésekre, ugyanúgy, mint az ügyfeleknek személyes találkozás során. Használjon megfelelő angol nyelvet és olvassa el az összes választ, mielőtt közzéteszi őket.

Ne feledje, hogy az offline jelenléte befolyásolja az online hírnevét is. Ez általában a hírneved kezdete. Az emberek jobban bíznak benned, ha jó ügyfélszolgálatot nyújtasz, jó termékeket és szolgáltatásokat kínálsz, és jó kapcsolatot ápolsz az ügyfélköröddel. A boldog ügyfelek általában nem tesznek közzé rossz véleményeket, ezért tegyenek meg mindent annak érdekében, hogy mindannyian elégedettek legyenek.

Győződjön meg róla, hogy ismeri a jogait. Nem engedte lerontani vállalkozásának hírnevét egy kitartó hamis véleményező miatt. Ismerje meg minden webhely szolgáltatási feltételeit és irányelveit, és ismerje meg a jogi igényeit. Rágalmazás, rágalmazás vagy rosszindulatú szándék esetén fordulhat ügyvédhez.

Generálkivitelezés, lakásfelújítás és műszaki ellenőrzés 

Generálkivitelezés, lakásfelújítás és műszaki ellenőrzés 

Építési telek és kivitelezés

 

A jó hírnév kezelése nem azt jelenti, hogy jó dolgokat mondj a saját cégedről. Cége pozitív cselekedeteiről szól. A fogyasztók a céget annak alapján ítélik meg, amit ténylegesen csinál, és nem a mondott dolgok alapján. Amikor a szóbeli ígéreteket nem támasztják alá cselekedetek, az ügyfél elveszíti bizalmát a vállalat iránt, és a hírnév szenved.

Bár csábító profilokat és oldalakat létrehozni minden elérhető közösségi oldalon, ne tegye, ha nincs ideje és erőforrása az összes oldal naprakészen tartására. Tehetetlennek, lustának fog tűnni, és esetleg károsíthatja hírnevét, ha egy potenciális ügyfél felfedezi a rosszul kezelt, korszerűtlen tartalmát.

Feltétlenül hajtsa végre ezeket a tippeket üzleti hírnevének kezelése érdekében. Ez a típusú menedzsment döntő fontosságú az üzleti növekedés és a hanyatlás elkerülése érdekében, ezért komolyan kell venni. A bizalom megszerzése a lakosság körében kulcsfontosságú vállalkozásának kiépítéséhez.